W trakcie pandemii, która trwa już ponad dwa lata, mogliśmy zauważyć, że wiele firm upadło. Czasem rzeczywiście nie dało się nic zrobić, jednak w niektórych przypadkach wystarczyłoby zainwestować w dobry marketing internetowy. Nasze życie w dużej mierze przeniosło się do świata online. Ponieważ nie wiemy, ile takich „pandemii” jeszcze przed nami, warto poszerzyć zakres działalności o Internet i zainwestować w dobrą reklamę.
Agencja marketingowa – Dlaczego nie wystarczy posiadać firmowej strony internetowej?
Dzięki pandemii covid-19 przekonaliśmy się, że wszystko może się zmienić w ciągu jednego miesiąca. Jednak jest coś, co już nigdy się nie zmieni – świat online będzie kwitł. W ciągu ostatnich dwóch lat wiele firm upadło, ponieważ działalność prowadziły jedynie stacjonarnie. A przecież tak wiele spraw zaczęliśmy załatwiać przez Internet. Wielu Polaków przerzuciło się na zakupy internetowe, szukanie usługodawców w Googlach itd. Firmy, które prężnie działały w Internecie nie tylko nie upadły, ale także się rozwinęły. Jednak samo posiadanie strony internetowej to nie wszystko. Trzeba się także wyróżniać. Okazuje się, że dobra reklama, to nie taka prosta sprawa. Trzeba wziąć pod uwagę:
- jaki charakter ma mieć reklama,
- gdzie ma się wyświetlać,
- do kogo ma dotrzeć,
- jakie treści będą interesujące,
- jak sformatować ją pod roboty Google,
- i wiele innych.
Skomplikowane? Właśnie dlatego przyszłością Twojej firmy jest agencja marketingowa. Pracujący tam specjaliści najlepiej wiedzą, co zrobić, jak i kiedy, aby Twoja strona internetowa przynosiła największe zyski.
Agencja copywriterska – Możliwości i zakres działań
Zakres pracy agencji copywriterskiej jest naprawdę szeroki. Wszystkie działania składają się na content marketing – marketing treści, który dziś króluje w branży reklamowej. Chodzi o to, aby treści, które przekazujemy były poprawne pod każdym względem, a także interesujące, zapadające w pamięć i skłaniające potencjalnych klientów do dalszych kroków. Poniżej czynności, którymi zajmują się takie agencje:
- prowadzenie blogów,
- seo copywriting – linkowane teksty,
- dodawanie postów na partalach społecznościowych,
- tworzenie grafik i wideo,
Jeśli zależy Ci na tym, aby Twój biznes się rozwijał, zainwestuj nie tylko w stronę internetową, ale także w dobrą reklamę oraz przemyślane i interesujące treści.